دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

این وبلاگ متعلق به دهمین تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می باشد
دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

این وبلاگ متعلق به دهمین تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می باشد

آزمون‌های انتخابی تیم ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

بعد مدت‌ها دوباره سلام :))))

باز من اومدم یه مجموعه سوال دیگه منتشر کنم و برم :)))

این سری آزمون‌های آمادگی و انتخابی تیم‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ (2022 گرجستان و 2023 لهستان) رو که باز خودم مسئول آزموناشون بودم رو اومدم منتشر کنم.

امیدوارم به دردتون بخوره و مخصوصا الان که قبل از دوره‌چهله شاید حل کردنش مفید باشه.

فقط اینکه یه تعداد خیلی کمی از سوالاش مباحث سختین که تو خود دوره تیم تدریس شدن ولی ۹۵ درصد سوالاش واقعا برای حل کردن و آمادگی برای دوره چهل خوبه!

موفق باشید =))))


دفترچه آزمون‌های انتخابی تیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد