دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

این وبلاگ متعلق به دهمین تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می باشد
دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

دهمین تیم جمهوری اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

این وبلاگ متعلق به دهمین تیم المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می باشد

جزوه قدر سطحی

سلام.

مرحله 1 نزدیکه و خب یکی از مباحثی که معمولا ازش سوال میاد قدر سطحیه. در همین راستا این جزوه رو آماده کردم که به صورت خلاصه قدر سطحی رو دوره میکنه.

فقط یه نکته. اگه فکر می‌کنید قدر سطحی رو به میزان کافی بلدین و سوالاشو میتونین حل کنین  این جزوه رو قبل از مرحله 1 نخونید؛ چون ممکنه باعث شه قاطی کنین. در غیر این صورت امیدوارم بتونه کمک کنه.

و یه توصیه. روابط رو سعی نکنین حفظ کنین. روند موضوعو بلد باشین خیلی بهتر از حفظ کردنشه.

دانلود


موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:25

سلام
من سال سوم المپیادی بودم.ولی مرحله دو قبول نشدم.بعد مرحله دو، سخت بود بخوام کنکوری درس بخونم و به کنکور فکر کنم.تا قبلش فقط و فقط المپیاد توی ذهنم بود.ولی به کمک شما،خیلی زود دوباره روحیه گرفتم.حرف های شما و اون پستی که گذاشتید،باعث شد یک هفته بعد از اعلام نتایج مرحله دو،خیلی با انگیزه کنکوری درس خوندن رو شروع کنم.جمله همیشگی تون رو زدم به دیوار اتاقم "از مسیر لذت ببرید!" از مسیر کنکور حسابی لذت بردم!از خیلی از چیزایی که اینجا یاد گرفتم استفاده کردم و خدا رو شکر،یه رتبه خوب نصیبم شد.رتبه 165 کشوری.شاید به اندازه رتبه خیلی از المپیادی های دیگه خوب نباشه ولی اگر کمک شما نبود،شاید خیلی بالاتر از این میشد.
ممنونم که هم توی سال المپیادم خیلی کمکم کردید و هم توی سال کنکورم راهنمایی های شما کنار من بود.
موفق هستیم!

سلام.
بعد از این همه مدت که نیومده بودم وبلاگ با این پیام روبرو شدم.
خیلی خوشحالم که کار هامون تاثیر گذار بوده. واقعا انرژی گرفتم.
خداروشکر. امیدوارم که شما هم تو زندگیتون همیشه موفق باشین.

دلتنگ اون روزا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 01:47

جوونم جوونای قدیم......... هعی. ...

منم دلم تنگ شده
هعی

I finally undrestand یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 13:14

for the first time in for ever
I FINALLY UNDRESTAN
THE QADRE SATHI:)))
SEPAAAAS

منم تشکر میکنم از معین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد